Heeft U een vraag? Kijk dan eerst bij de veelgestelde vragen. Ook kunt U contact met ons opnemen via ons e-mailadres [email protected] . Ook kunt U via de volgende mogelijkheden contact opnemen:
Via uw account
Heeft U een vraag over uw bestelling? Open dan via uw account een ticket, dan weten wij gelijk om welke bestelling het gaat.
Bellen
U kunt ons tijdens openingstijden bereiken op:
075 6169355
Filiaal
In ons filiaal te Zaandam kunt U terecht met al uw vragen, of het assortiment in het echt bekijken. Ook is het mogelijk om uw bestelling af te halen.
Veelgestelde vragen
1 Bestellen
1.1 Wordt mijn bestelling bevestigd?
Ja, na iedere bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail.
1.2 Hoe komt het product bij mij thuis?
Als u een product bestelt, moet u direct aangeven of u het bij u thuis wilt laten bezorgen of het product zelf in onze winkel komt afhalen.
1.3 Wat zijn de voordelen van afhalen?
Als u kiest voor afhalen, hoeft u bijna niets te doen. Als het product in de bewuste vestiging op voorraad is, kunt u het nog dezelfde dag afhalen. In de winkel geniet u extra service van onze medewerkers, omdat zij u van advies kunnen dienen.
1.4 Wat zijn de voordelen van bezorging?
Door uw bestelling te laten bezorgen, bespaart u tijd. Voor 12:00 besteld, betekent de volgende dag bij u thuis afgeleverd. Zonder dat u de deur uitkomt, heeft u uw producten snel in huis.
1.5 Wat is de levertijd?
Alle producten die op voorraad zijn worden dezelfde dag nog verzonden!
2 Betalen
2.1 Wat zijn de betaalmogelijkheden?
U kunt bij ons betalen met:
- iDeal
- PayPal
- Creditcard
- Overboeking
- Sofort Banking
- Bancontact Mr. Cash
2.2 Wat is het rekeningnummer van Slijterij Vonk?
Heeft U tijdens uw bestelling voor overboeking gekozen, maak dan geen gebruik van ons rekeningnummer, maar van het rekeningnummer wat onze betalingsprovider Sisow u toezendt.
3 Account
3.1 Hoe maak ik een account aan?
Om een account aan te maken gaat u naar Mijn Account > Account aanmaken
3.2 Wat zijn de voordelen van een Account?
Het account biedt vele mogelijkheden, namelijk:
- Snel een bestelling plaatsen
- Een snelle afhandeling van vragen en wensen
- Vorige bestellingen terugzien
4 Bezorgen
4.1 Bezorging binnen Nederland
Bestellingen in Nederland worden, indien voor 12:00 geplaatst, de volgende werkdag thuisbezorgd door PostNL.
Wanneer uw bestelling niet op voorraad is wordt er contact met u opgenomen over de levertijd. Mocht de levertijd voor u niet acceptabel zijn dan kunt u uw bestelling annuleren.
4.2 Bezorging buitenland
Het is bij Slijterij Vonk mogelijk om uw bestelling in het buitenland te ontvangen. De verzendkosten worden automatisch berekend tijdens het bestelproces.
Kijk voor overkomstduur naar het buitenland op
de website van PostNL.
4.3 Waarom leveren jullie niet naar de VS?
Wegens de strenge regels van de FDA, is het voor ons ondoenlijk om naar de Verenigde Staten te verzenden, omdat veel (kleine) brouwerijen, distilleerderijen en wijnhuizen vaak niet geregistreerd zijn bij de FDA, en wij daardoor geen dranken naar de VS kunnen verschepen.